توسکا | Tooska

مراسم تقدیر از برندهای برتر

تجلیل از پیشکسوتان و برترین­ها در مراسم اسکار مراکز تجاری

نخستین همایش سالانه «برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری» 7 بهمن ماه با حضور چشمگیر پیشکسوتان حوزه مراکز تجاری و برندها، صاحبان برند ،کارفرمایان مراکز تجاری و روسای اتحادیه ­های مختلف با هدف تقدیر  و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان، به همت ماهنامه تجارت طلایی (تنها نشریه تخصصی در حوزه برندها و مراکز تجاری کشور) برگزار شد.

برگزاری این رویداد مهم با حضور حداکثری شما عزیزان که به امید حق تعالی قصد داریم در آینده  به عنوان مراسم اسکار مراکز تجاری و برندها در کشور از آن یاد شود، دلیل محکمی بر این مهم است که همه دلسوزان صنعت ساخت و بهره­برداری از مراکز تجاری قصد دارند در این حوزه تخصصی تر و دانش بنیان قدم بردارند و ما خوشحالیم که به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ صنعت ساخت و بهره­برداری از مراکز تجاری در این حوزه گام برداشته­ایم.

امروز آن­قدر مراکز تجاری ما پرشمار شده­اند که به یک خانواده و یک صنعت تبدیل شده­اند و دیگر معدود مراکز تجاری نیستند که در یک خیابان یا یک محله باشند.

صنعت ساخت و بهره­برداری از مراکز تجاری صنعت بزرگی است که سرمایه­گذاری بسیار زیادی در آن شده است و از آن مهم­تر این که اشتغالزایی بسیار زیادی دارد اما متاسفانه همیشه این بخش از موضوع پشت تبلیغات بسیار زیاد و پشت نماهای ویژه بسیار مغفول می­ماند و دیده نمی­شود که چقدر سرمایه صرف می­شود؟ چه تعداد فرصت شغلی ایجاد می­شود؟ و چه نمادهایی در سطح شهر ایجاد می­شوند.

مراکز تجاری بیش از آن­که کارکرد تجاری داشته باشند کارکرد اجتماعی دارند و محلی هستند که مردم اوقاتشان را در آن سپری می­کنند و در رویه زندگی مردم اثرگذار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *